TranceMaster Skrivet 18 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2004 Asså jag suktar riktigt mycket efter Battlefield2. Eller det som kommer till PS2(kanske inte passar här men...) :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jaha..vem gör inte det.. vad vill du ha fram här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 battlefield 2???? du menar battlefield modern combat???? ska köpa re till xbox inte till cp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 dom jobbar faktiskt med ett spel som heter Battlefield 2! Men det skall komma till xbox och ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 BF2 utspelar sig i modern tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 ååå jag älskar bf spelen! måste köpa 2:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Gillar de , köper det nog , annars köper min brorsa det och jag får spela :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 det kommer antagligen handla om krigen i Irak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 det kommer att komma till datan oxå och det kommer att vara ett påhittat krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 coolt ska nog köpa till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cohac Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 ja komme rladda hem de om de kommer te datorn, eller köpa om de kommer till gamecube eller NES (skoja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.