Xade Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 jag har sett massa bilder med Luigi i super mario 64 kolla Här och även en annan konstig sak http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/images65.jpg 2 mario.. funkar nåt av det egentligen?.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 måste vara fake! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2004 det verkar inte så, det e ju väldigt bra gjort ju! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 He... Mig hände det så här: Jag var utanför slottet, och så sköt jag mig Peachbilden på Tornet, Jag flög igenom och landade bakom dörrarna in! Så jag stod på en liten avsats. Jag gick ut genom dörren (som igenligen skulle vara in i slottet). Och då hamnade jag på en liten avsats Utomhus (men ändå inomhus). Det var knäppt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champion Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 mm exakt så blev det för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Inte trevligt va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 öhh ser lite fejkat ut faktist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag har sett massa bilder med Luigi i super mario 64 kolla Här och även en annan konstig sak http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/images65.jpg 2 mario.. funkar nåt av det egentligen?.... Antingen är båda mario fejkade eller så är den åt höger fejkad för den har en platt mössa men båda ser fejkade ut för dom ser inte ut som mario från Super Mario 64 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 vet ni vad det skulle göra med Luigi från början men det blev inget så det är asså test! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 tror inte på bilderna med luigi iallafall, det är ju mario bakifrån hela tiden fast med gröna kläder :/ (på en bild är det ditklistrat luigifejs) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 jag tror ochså det e fake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 tror inte på bilderna med luigi iallafall, det är ju mario bakifrån hela tiden fast med gröna kläder :/ (på en bild är det ditklistrat luigifejs) va flummit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg