Kexx3 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Får jag vara med?Jag har paint shop pro 8 + att jag ska få PS om några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 jag vill va med om nån hjälper mig att göra en avatar+ jag har PS 8.0 o IR 8.0 och hur blir jag medlem i gruppen???? Det är ju bara att skriva här.. Och det har du gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Jag vill också vara med om jag får jag har paint shop pro 8 och får också Photo Shop om några dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 så nu är jag med??? och kan nån snäll ställa upp och hjälpa mig att göra avatarer?? i såfall skicka PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Du är nog inte med än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 vad menar du??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Ytterman sa att han hade köpt en Photoshop-grupp, så jag tror det ska vara ett gruppforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MAXr Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 ja men då är väl jag med det sa ju du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Strunt i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 Får jag vara med? Jag har PS 6.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 fett grymt Ytterman ! jag joinar,om jag får ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 20 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2004 är det ett gruppforum? då måste han ha många fler användare för att få plats me alla ;P jag e också med om man får så. men nu ska jag städa, hejdå :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.