Findus3 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Just det jätte kul <_< ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 OOHH vad tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Den där gubben är inte lik totti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Ser ut som en konstig gubbe som armarna har svält upp på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-Dexxa- Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag fattar inte hur man styr. Super tråkigt. Han liknar ju inte ens totti. Fast jag fattar inte varför han spotta...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag fattar inte hur man styr. Super tråkigt. Han liknar ju inte ens totti. Fast jag fattar inte varför han spotta...... han liknar nedved tycker jag <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Svårt spel,inte så roligt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peppe-92 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 snacka om dåligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Hur gör man..? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Italien och Totti får skylla sig själva. Att andra gör spel av händelsen säger ju lite om vad det finns för människor i den här världen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Topp 5 sämsta spelen nånsin alls. :o orkade bara pricka 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.