Matski Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 Finns det någon chatt på denna sida??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 ja det finns det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2003 tryck på loggan så kommer du till vanliga fuska, där väljer du chatt i snabb menyn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 admin nu kan du låsa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 men admin jag klickar på chata så skriver jag goldenmew men sen jag klickar på chatta men det kommer inget ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 kan det hända att du har en brandväg typ norton? testa att stänga av den medans du loggar in så kan du sätta igång den precis efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
king-of-the-kung-fu Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 men ja...fattar Inte hur man chattar där...de går ju inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Vad är det som är svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 kan det hända att du har en brandväg typ norton? testa att stänga av den medans du loggar in så kan du sätta igång den precis efter.. Man måste väll också ha java installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anorectic Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 nej nej man måste ha IRC för att chatta inte java Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.