Gäst katutsuki Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 Hur kommer man till credits? tehehe... jag orkar inte köra igenom hela classic igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 när du klart classic en gång så kommer det ju massor av namn villka som har gjort spelet det är credits Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 ööhh... läste du frågan eller? han undrade hur man kom till credits. alltså på något annat sätt än att klara classic mode. sorry men jag vet inte. kanske om jag hade spelet i gång och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 MEN DET går inte p+å ett annat sett jo om du inte vill klara dom andra moden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst katutsuki Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 ok... En annan fråga jag kan inte få fram mer än 30 event matches hur får man fler? :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 du måste få falco och luigi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst katutsuki Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 du måste få falco och luigi hur får man luigi då? jag lyckas bara duellera med han men jag kan aldrig välja hen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
doggywrap Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 men jag har båda två men har bara upp till och med eventmatch nr 30 !!!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 då ska få mer än bara falco o luigi kommer inte ihåg vilka men de va fler Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 då ska få mer än bara falco o luigi kommer inte ihåg vilka men de va fler Men de har han redan fått ju ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 ja,ja vet de <_< e du trög på nott sätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skull-Kid Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 du måste nästan ha klarat alla eventmatch till 30 +måste du ha ett antal gubbar tror jag det var åsså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg