mrblack Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 dr a ken?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 *asg* ja den på dragon roost island. alldeles i början typ ;) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 21 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 varför sa du inte det med en gong :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 21 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2004 va det låter som du är as långt fram men draken vid dragon rost island är ju med i första boss! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 har du startat om eller har du inte kommit lägre :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 hehe. jag har kommit längre nu. och sedan har jag inte spelat hela tiden heller :P nu är jag i Tower of Gods. som skrivet jag har gått i från det också. sedan hjälpte jag ju någon med FF ochså ;) :P :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrblack Skrivet 22 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 du är bara för mycket :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Hur då för mycket? Klarar han det fort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 hon om jag får be :P *asg* nu har jag fått master sword :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst WindGanon Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 emmm vet du vad du ska göra nu då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Nu har falco fått hjälp så nu kan nån admin/mod låsa tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Yoshi jag är moderator, inte du. Vi bestämmer om det skall låsas eller inte. Därför kan inte ditt inlägg ses än något annat än §1.11. Allt som har med låsning skall framföras via anmälning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg