Hitman-Kodnamn47 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Skrivet 23 Juni 2004 <----- Min Avatar! På min avatar här åtsidan så har vi en Undead! Såklart att du ska köpa Warcraft 3 Reign of Chaos! Sen kan du ju allttid köpa Warcraft 3 The Frozen Throne! Men du måste ha Reign of Chaos för att spela Frozen Throne! Du kan gärna vara Undead som är på min avatar om du vill! Citera
kkthxbye Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 24 Juni 2004 När du köpt Reign of Chaos och trötnat på det så tycker ja att du ska köpa Frozen Throne för det e as grymt är det mycket skillnad på spelen?? på Ginza.se finns två Warcraft III vilket ska jag köpa kolla där sök på Warcraft bara http://www.ginza.se Citera
kimen Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 lätt att du ska köpa det men man tröttnar när man har spelat det hela dagarna online! :P Citera
HomerSweSimpson Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 www.webhallen.com där e det billigt! Citera
gissa92 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Skrivet 24 Juni 2004 du ska absolut köpa båda 2 sen om du tröttnar ( de gjorde jag ) så börja köra de på Battle.net!! de e as kul!! Citera
kkthxbye Skrivet 26 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 26 Juni 2004 jag ska beställa Warcraft III idag det kommer nån gång nästa vecka!!!!.... ps: jag köpte från Webhallen där va det billigast ds Citera
derik Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 Har en fråga : Jag kör in Warcraft III på B.Net , så jag undrar hur det funkar ?! får man lvls och sånt lr vadå? Citera
Rallypacker Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Skrivet 26 Juni 2004 senare inte nu tror jag ja, du kan ju klara ut regin of chaos först. ;) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.