*REX* Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Jag vet inte vad min största upplevelse är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 (redigerat) inte ja hellerr Redigerat 22 Juni 2004 av karata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Min är då när jag var uppe på ett berg med min mammas bästa kompis och vi åkte Jeep då... Och mammas bästa kompis som heter Peter körde på ett träd (ett löst och inte så tjockt träd) så att det föll på Jeepens tak! Och jag började grina för att jag fick nån stål sak rakt in på magen från Jeepen och börja blöda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vesslan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 När jag gick vilse i skogen med min pappa och vi hade gått en mil! Det var lite läskigt när pappa sa att han inte visste vart vi var men så fick pappa mottagning på mobilen och ringde till mamma och beskrev vart vi var och så kom mamma efter ett långt tag med bilen och hemtade oss...tack vare mobilen så kom vi hem! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Nja, det kanske är när jag föddes. Även fast jag inte minns det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 (redigerat) Det var skoj när vi skulle springa runt slotts skogen! Då gick jag och min kompis vilse i typ 4 timmar och spran typ 1 mil längre än alla andra :D Sendan dess så har vi gått vilse många ggr efter det........... Redigerat 26 Juni 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 fattar inte hur ni lyckas springa vilse i slotts skogen..:P men iaf det var häftigt att gå i regnskogen i tailand :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Upplevelse... Detta blir svårt... Äh, jag får kolla med mina föräldrar... Har varit med om så många grejor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 En ganska pinig upplevelse:År 1995 så åkte jag och min familj till Finland med silja line.Och så försov vi oss så det var bara våran bil kvar på bildäck o personalen på båten var inte så glada :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
niklas Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 (redigerat) Mitt roligaste upplevelse var då när jag åkte till Rhodes för första gången det var så fint där fast nu så har det blivit mer smutsigt där men hotelet var super fint 4:stjärnit god mat en stor pool med salt vatten i och en liten med klor vatten :D :D :D :D Redigerat 27 Juni 2004 av niklas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har inte haft nåra stora uppleveser.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Green Lord Skrivet 27 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2004 Jag har nog inte varit med om nån stor upplevelse... Var det skönt att ha en stål grunka i magen?!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.