Hoppa till innehåll

Er Största Upplevelse?


kkthxbye

Rekommendera inlägg

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Min är då när jag var uppe på ett berg med min mammas bästa kompis och vi åkte Jeep då...

Och mammas bästa kompis som heter Peter körde på ett träd (ett löst och inte så tjockt träd) så att det föll på Jeepens tak! Och jag började grina för att jag fick nån stål sak rakt in på magen från Jeepen och börja blöda.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag gick vilse i skogen med min pappa och vi hade gått en mil! Det var lite läskigt när pappa sa att han inte visste vart vi var men så fick pappa mottagning på mobilen och ringde till mamma och beskrev vart vi var och så kom mamma efter ett långt tag med bilen och hemtade oss...tack vare mobilen så kom vi hem! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual

En ganska pinig upplevelse:År 1995 så åkte jag och min familj till Finland med silja line.Och så försov vi oss så det var bara våran bil kvar på bildäck o personalen på båten var inte så glada :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mitt roligaste upplevelse var då när jag åkte till Rhodes för första gången det var så fint där fast nu så har det blivit mer smutsigt där men hotelet var super fint 4:stjärnit god mat en stor pool med salt vatten i och en liten med klor vatten :D :D :D :D

Redigerat av niklas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...