*REX* Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Har ni sett filmen.Jag tyckte inte den var så bra.Den sämsta hittils,vad tycker ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 Har inte sett den, men detta borde vara i Film/Musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 22 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2004 jätte bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 den va bra men dom hade klippt bort så mycket från boken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 mina kompisar sa dem klippte bort när han fick åskviggen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 nej, det såg man.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetter Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Den var ganska bra, bara lite dåligt slut på den. :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 jag blev grymt besviken, p.g.a. att allt hände i ultrarapid.. man han inte med någonting och allt var överhoppat från boken typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Den var bra men dom hade klippt bort typ halva boken! Den roligaste hittils iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 En sak som var dåligt var att Hagrids stuga hade visst blivit lite flyttat. Men annars älskade jag filmen :D Dementorerna var grymmast och helt enkelt coola. Fast slutet blev jag lite besviken. Jag hann knappt granska kvasten innan dom bytte scen och han provflög den :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 hela slottet är ju flyttat.. piskande pilträdet iaf med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_vet_mycket_ Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 har inte sätt den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.