Kexx3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 har ingen blå Gamecube?? Blå finns inte än så länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (Yoshi^ @ 23/06-2004 11:03:43) har ingen blå Gamecube?? Blå finns inte än så länge Han kanske mena lila Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Mina spel Tloz:CE The simpsons road rage The simpsons hit & run F-Zero GX Och naturligtvis det bästa spelet till GC: Super smash bros melee!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Mina spel Tloz:CE The simpsons road rage The simpsons hit & run F-Zero GX Och naturligtvis det bästa spelet till GC: Super smash bros melee!!!!!!! Vi har samma spel bara för vi e brorsor Yoshi^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) FÄRG Platina MINNESKORT Orginal 251 Block Orginal 251 Block Orginal PC 59 Block KONTROLLER Platina Svart Snart en Orange SPEL Zelda: Limited Edition Super Smash Bros. Melee Sonic Mega Collection Beyblade Zelda: Collector´s Edition Sonic Adventure DX Mario Kart: Double Dash!! Sonic Adventure 2: Battle Pokémon Channel Kirby Air Ride Sonic Heroes Pokémon Colosseum Redigerat 23 Juni 2004 av 0013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Då gör väl jag också om mitt. Jag har ett svart Game Cube. Jag har 6 Handkontroller. 3 svarta och 3 lila. Jag har 2 minneskort. Ett som tar 251 block och ett annat som bara tar 59 block.. Jag har 9 spel. Dem heter: Starfox Adventures Bomberman Generation Marioparty 5 Mario Kart: Double Dash!! Super Mario Sunshine Medal Of Honor: Rising Sun Super Smash Bros Melee Def Jam Vendetta Mario Golf: Toadstool Tour när köte du ditt mario golf. det har väll inte kommit ut :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (Baloo_boy @ 23/06-2004 14:31:10) Då gör väl jag också om mitt. Jag har ett svart Game Cube. Jag har 6 Handkontroller. 3 svarta och 3 lila. Jag har 2 minneskort. Ett som tar 251 block och ett annat som bara tar 59 block.. Jag har 9 spel. Dem heter: Starfox Adventures Bomberman Generation Marioparty 5 Mario Kart: Double Dash!! Super Mario Sunshine Medal Of Honor: Rising Sun Super Smash Bros Melee Def Jam Vendetta Mario Golf: Toadstool Tour när köte du ditt mario golf. det har väll inte kommit ut :huh: Jag tror att det har kommit ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (Baloo_boy @ 23/06-2004 14:31:10) Då gör väl jag också om mitt. Jag har ett svart Game Cube. Jag har 6 Handkontroller. 3 svarta och 3 lila. Jag har 2 minneskort. Ett som tar 251 block och ett annat som bara tar 59 block.. Jag har 9 spel. Dem heter: Starfox Adventures Bomberman Generation Marioparty 5 Mario Kart: Double Dash!! Super Mario Sunshine Medal Of Honor: Rising Sun Super Smash Bros Melee Def Jam Vendetta Mario Golf: Toadstool Tour när köte du ditt mario golf. det har väll inte kommit ut :huh: Det kom väl ut i fredas ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Färg Svart Kontroller Lila Över-lila under-genomskinlig lila turbokontroll Minneskort 59 block 8MB(vet inte blocks) Spel Mario Sunshine Luigis Mansion Zelda the windwaker OOT/MQ Sonic Adventure 2: Battle Starfox adventures Mario Kart:Double Dash Sonic Mega Collection Super Smash Bros Melee Sonic Heroes Mario Party 4 Metroid Prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Link^ Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Jag har ett lila och ett svart gc. jag har fem handkontroller en svart,fyra lila och så har jag två 59blocks memory card Spel:The legend of zelda:the wind waker,mario kart:double dash,super smash bros meele,super mario sunshine,luigis mansion,simpson hit and run/road rage,007 agent under fire,sonic adventure2 battle,worms blast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 §1.13 - tråd låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg