Manga Master Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Varfor kan man bara g;ra recensioner om spel och inte om konsollerna? kan ni inte fixa so att man kan det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Bra idé ,MM,den idén var inte dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 Kommer kanske senare.. men först och främst vill vi ha in massor av recensioner på spelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 dt skulle va bra om man skulle kuna skriva recensioner om filmer! :rolleyes: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 23 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2004 (redigerat) Skriver recensioner så mkt jag bara kan, men dock kan jag inte spelen då jag heller inte skriver om dom ;) Får väl spela lite mera, men SNES spelen ska man väl kunna recensera, lätt att få tag på. Redigerat 23 Juni 2004 av finaly_man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 till vilket spel står SNES för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 till vilket spel står SNES för? snes även kallad super nintendo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.