Thunderbird Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Min bild funkar inte... Den är 100x99 pixlar men när jag går in där jag har skrivit då är inte bilden där! :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 du tryckte väl på 'updatera avatar'? den kanske är för stor. max 12kb är det väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 det är nog det som är felet.. den är nog för tung... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 kanske funkar den så här: höger klicka på bilden->tryck på egenskaper->kopiera URL addresen->gå in i avatar inställningar->klistra in addresen i den första fälten uppifrån->sen uppdatera avatar då ska dt funka! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 spara den som jpg. så kanske de funkar (om den inte redan är de) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Silver Star, om han ska ha en URL måste ha fixa den på uploader..Tryck här för Uploader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 dt måste han intte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Han måste ladda upp den på nätet för att få en URL, jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 men silentwhisper är ju jävligt bra! så ladda upp med det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 jag måste ju inte ladda upp den som jag har fått av några andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Hmm :) Kolla om de är rätt format man kan bara använda gif, jpeg, jpg, swf, png eller kolla hur stor bilden är man kan ju bara använda upp till 10kb.... Om de är ex tiff kan du gå in photoshop o ändra den jag vet inte hur man gör men jag vet att de ska funka.... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Eh.. 12kB menar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.