Nafrali Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Hur gör man för att ladda upp bilder? Jag kan inte, vilket format skall dom va i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 det funkade inte i bmp för mig iallafall.. du laddar upp bilderna i vänstra menyn där står ngnting som image manager eller något liknande, sedan fattar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Ja men det är det jag gör, när jag väljer vilket galleri jag vill ha den i så vissas den inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 har samma problem jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 när du har laddat upp bilden ska du gå in i det stället där du ska ha bilden sedan new paragraph (eller edit beroende på var du ska ha den) sedan väljer du i listan där står typ picture on the left, right eller alone. klicka på n¨gon av dom och sedan kommer en lista med dom uppladdade filerna fram. klicka den du ska ha och klicka på done. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Kommer ingen bild sedan, har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Hur får man chatten att funka??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Vet ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 funkar det inte har du gjort något fel eller är något galet. försök senare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 24 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Fungerar ej, kan inte ens få ditt det jag skrivit, helt cpt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jimpa_93 Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Så här ser sidan ut när jag har lagt ut chatten http://www.freewebs.com/jimap/chatt.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 Jaha, men jag vill veta svaren på min fråga, varför det jag gör inte sparas när jag tar done Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.