shacti Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 ja tww är det kortaste zelda spelet hitils pikmin verkar kul också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst siyt Skrivet 19 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2004 Pokemon Channel är rätt långt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 20 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2004 snälla skriv inte kirby. det spelet räcker en dag sen e det avklarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 dt beror väl på vissa klarar vissa spel fort för andra tar dt lite mer tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 snälla skriv inte kirby. det spelet räcker en dag sen e det avklarat Kirby Air Ride är långt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 kan nån nämna några spel som håller lämge för jag klarar ut spel ganska fort och då blir man less fort då kan man säga att man har köpt spelet i onödan. sänm alla spel som håller länge Du kan inte säga att du har köpt ett spel i onödan bara för att du har klarat av det fort.Var glad att du är en skicklig gamer istället :student: .Men SSBM är ett långvarit GC spel det massor av grejor man kan göra.Event match,adventure och mycket annat. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
primat Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 jag tycker sonic adventure 2 battle är redigt bra och när man väl klarat spelet finns det chaoar kvar att föda upp jag har :evil: chao Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 SSBM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 som jag sa förut lira multi :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Netsire Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 kan nån nämna några spel som håller lämge för jag klarar ut spel ganska fort och då blir man less fort då kan man säga att man har köpt spelet i onödan. sänm alla spel som håller länge Star fox lätt der kan man fasna MKT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Star Fox fastnar man mkt på ja,ett kul spel ändå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 Jag har suttit fast på Star Fox i några månader nu <_< Så för mig är det låångt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg