Hoppa till innehåll

Driver 3

Rekommendera inlägg

Gäst max99

Min kompis planerade tat köpa detta. Men så läste han...

Många anser att detta spel är katastrofalt. Grafiken, effekterna osv är snyggt. Men spelet är fullt av STORA Buggar som tar livet av en...

Vissa av banorna ska man tydligen heller inte kunna klara av, eftersom bandesignen är helt fel... Ibland dör man bara, trafiken sjunker igenom asfalten.

jag har själv ej spelat det, men eftersom många riktar skark negativ kritik mot det rekomenderar jag att du väntar tills det slöpps på PC. Om det gör det.

dannie du har helt rätt typ ibland så släpps det en polis bil från himlen rakt på en! :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som alla säger, köp det inte bara en massa buggar, jag har fastnat i en lyktstolpe flera gånger,

och om man hoppar med t.ex en motorcykel ner för ett stup så dör man inte men blir bar alite skadad, men om man trollar ner från en byggnad som e ungefär 10 meter så dör man, plus många fler byggar!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ne köp det inte... för många buggar... jag dog av att en polis bil kom ner från himlen o landa på mig. och om man står bakom ett stort hus o poliserna e på andra sidan, bara man tar fram pistolerna ser dom det.. <_< ."lol". köp spiderman 2 istället... ett bra spel!!

Redigerat av davve-da-kid
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...