Gäst max99 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 Min kompis planerade tat köpa detta. Men så läste han... Många anser att detta spel är katastrofalt. Grafiken, effekterna osv är snyggt. Men spelet är fullt av STORA Buggar som tar livet av en... Vissa av banorna ska man tydligen heller inte kunna klara av, eftersom bandesignen är helt fel... Ibland dör man bara, trafiken sjunker igenom asfalten. jag har själv ej spelat det, men eftersom många riktar skark negativ kritik mot det rekomenderar jag att du väntar tills det slöpps på PC. Om det gör det. dannie du har helt rätt typ ibland så släpps det en polis bil från himlen rakt på en! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 :D Köp spiderman 2 som gta fast man kan svinga mkt bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 ja man kan gå fritt man behöver inte göra uppdrag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 nej,hellre Gta vc.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 25 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2004 Som alla säger, köp det inte bara en massa buggar, jag har fastnat i en lyktstolpe flera gånger, och om man hoppar med t.ex en motorcykel ner för ett stup så dör man inte men blir bar alite skadad, men om man trollar ner från en byggnad som e ungefär 10 meter så dör man, plus många fler byggar!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 26 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2004 typ att bilarna sjunker ner i asfalten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 TYCKER NI ATT JA SKA KÖPA DRIVER 3? KÖP DET! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 27 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2004 (redigerat) ne köp det inte... för många buggar... jag dog av att en polis bil kom ner från himlen o landa på mig. och om man står bakom ett stort hus o poliserna e på andra sidan, bara man tar fram pistolerna ser dom det.. <_< ."lol". köp spiderman 2 istället... ett bra spel!! Redigerat 30 Juli 2004 av davve-da-kid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg