*REX* Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 När jag gör inlägg får jag inte poäng,det står inte heller att jag har gjort ett inlägg.Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 du får inte det i allmänt poäng musik/film och skola. läs viktiga meddelanden alltid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 lite dåligt att man inte äns får poäng på de forumen! :angry: :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 förekommer för mycket spam bara för den sakens skull.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2004 Men man kan ju Spela för Poäng också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 25 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2004 menar du lotteriet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 26 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jaha tack då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 menar du lotteriet? Det finns spel också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 man får inte inlägg heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Är du förvånad, Vegeto? För det finns ett viktigt meddelande här i detta forumet där det står att man inte får det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 26 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2004 Jag tycker det är bra att man inte får poäng i Poäng Forumet, där förekommer nog mest spam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.