Dream Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 ja jag förstå nu ok men har man vapen och vilka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 Dear Madam/Sir, Your account application with login FjeeDorc has been rejected. Make sure your application information is correct, and please apply again with correct data. Your application data is listed below. regards, Project Entropia Support Varför? Varför varför varför?? säg var för vad gjorde jag för fel? -------------------- Given name(s): Fredde Family name: Fredde p Gender: M Date of birth: 1989-04-01 00:00:00 City of birth: piteå Region of birth: sweden Country of birth: SWEDEN Address of residence: basun Postal code of residence: 94444 City of residence: sweden Region of residence: sweden Country of residence: SWEDEN Email: [email protected] Phone: +31-(0)42-9876864 du fick inte activations koden va? jag fick den 2 min efter jag hadde reggat mig! nu behöver jag bara ladda hem hela skiten :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (*MiH*Puma @ 03/07-2004 18:37:18) Dear Madam/Sir, Your account application with login FjeeDorc has been rejected. Make sure your application information is correct, and please apply again with correct data. Your application data is listed below. regards, Project Entropia Support Varför? Varför varför varför?? säg var för vad gjorde jag för fel? -------------------- Given name(s): Fredde Family name: Fredde p Gender: M Date of birth: 1989-04-01 00:00:00 City of birth: piteå Region of birth: sweden Country of birth: SWEDEN Address of residence: basun Postal code of residence: 94444 City of residence: sweden Region of residence: sweden Country of residence: SWEDEN Email: [email protected] Phone: +31-(0)42-9876864 du fick inte activations koden va? jag fick den 2 min efter jag hadde reggat mig! nu behöver jag bara ladda hem hela skiten :kung: jag har fått den nu och äntligen gjorde jag rätt MEN JAG HATAR MINDFORCE för jag vill veta hur man gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 (redigerat) hur pratar man med NPC's? och varför e det inget ljud? Edit: asså jag fattar inget av detta spel! kan nån hjälpa mig inne i spelet någon dag? Redigerat 5 Juli 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Det funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) nu har jag en Mentor :) har sweatat nu :D Edit: inga som skriver i tråden nu för tiden?? kan jag få några PEDS av nån som har spelat länge? :rolleyes: Redigerat 8 Juli 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega_man_fann Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 spelet verkar skit trist <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 det e tråkigt ibörjan innan du hittar nån Mentor (nån som hjälper dig att börja spela) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 jag och min gammla mentor brukar jaga atrox skit kul=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 då borde du va rätt stark va? kan inte jag få några Peds? plz.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0011 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 nää,jag ör inte rik har bara:20 ped just nu,och en jester d-1 och ful pixie armor,men visst du kan få någon ped jag pm:ar dej kanske lite senare i kväll var vi ska mötas och när Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*MiH*Puma Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Jag har en Jester D-1 oxå :D men ingen armour... du tyvärr kan jag inte spela ikväll jag ska ut till Husvagnen idag tills på Måndag jag kontaktar dig när jag e hemma Edit: e hemma nu... Pma mig om nån Tid som vi kan träffas? Edit: 0011 jag kan spela nu -.... Redigerat 13 Juli 2004 av *MiH*Puma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.