Karata Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Kan ni inte ha en sån där, kön visare som finns där hur många inlägg man har skrivit. ja vet att t.ex. många kallar suna för "hon" o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 det står ju i profilen ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Han kanske vill ha det vid inläggen så det är enklare att se. Så hade gamla fuska.se, eller om det var fuskarna.nu, det kommer jag inte ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 ja, men man kunde få se det typ under varningarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 hoppas att han skaffar det dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Han kanske inte vill ha det för att det tar för mycket plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2004 Precis.. det tar en hel del plats men framförallt så är det många som inte har fyllt i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag visste inte att stog i profilen, sry :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Man kan ju skriva i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Ja, men i såna fall typ: "Jag är en kille på 11 vintrar som gillar att spela TV spel!" Det låter lite bättre än: "Fuska.se är världens bästa sida. Jag är en kille!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Hemska tanke...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Vad är en hemsk tanke? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.