Bullaregott Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 det är bra men det kräver sin dator ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 det ska vara bra men det är nog lite ovärkligt! eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det kommer inte på x box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lilesebbe Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garret Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 när jag skulle köra det var det bara svart bild!VILKET SKIT SPEL.ÄNDÅ HAR JAG EN WINDOWS XP! så har min kompis också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kicke Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Ja de gör de faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 det rockar det är ganska verkligt förutom vapnena dom e askonstiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 Jag har Far cry och det är så j*vla kul. Fysik motorn är så bra (nog den bästa fysik motorn jag har sett) ex jag skjött på en haj som var upphängd på en lina och den började blöda och sen skjött jag på linan och den ramlade ner. Ett till ex jag skött på en explosiv tunna och den sprängdes och alla andra vanliga tunnor flög iväg. Kort sagt går allt att flytta på, spränga(det som är explosivt). Och grafiken är skit bra. KÖP DET!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 31 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2004 det kommer inte på x box Du kan ju ingenting. Det kommer på xbox och det kommer att heta Far Cry instincts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 Provade det i en affär,det var bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
David_OG Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 det e skit bra , men som sagt det kräver mycket . men det e jävligt roligt den bästa grafiken någon sin (men jag har ju också G-Force 5 Ultra:P) i början e det människor sen så börjar man möta monster . det e lite sunkigt . . . MEn vapnen e ju inte konstiga , det e normala Assult rifle inte sånna Unreal Tournamemnt vapen . det e vanliga vapen som finns nu , i denna sekund Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 1 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2004 håller fult med dig David_OG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.