Nafrali Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Ja, köp spelet. Dom spärrar det ju om du inte har köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 <_< Asså jag har spelet bf 1942 ORGINAL skiva... Men jag kunde inte spela online "internet". Så jag gav bara en enkel J*VLA fråga varför kan jag inte lira online??? då sa nån att jag skulle ladda ner en uppgradering men det funka inte så vad ska jag göra nu...! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 <_< Asså jag har spelet bf 1942 ORGINAL skiva... Men jag kunde inte spela online "internet". Så jag gav bara en enkel J*VLA fråga varför kan jag inte lira online??? då sa nån att jag skulle ladda ner en uppgradering men det funka inte så vad ska jag göra nu...! :angry: om jag fattar rätt så har du orginalskivan och om d inte fungerar så tycker jag att du ska ringa ea support på nummer 08-546 645 70 mån-fre 13:00-17:00 eller så mailar du till dom på [email protected] men jag tycker d är enklare att ringa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 vilken ska man ladda ner FZ FPT eller FZFPT (mirror 1)? Ps.kostar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 vilken ska man ladda ner FZ FPT eller FZFPT (mirror 1)? Ps.kostar det? spelar ingen roll vilken du väljer och nej d är helt gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Rockmagnus funkar de för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garret Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 har du varit inne på battlefields officiella hemsida och gått in p å down loads och sen ladda ner den största :rambo: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tigervv Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Hej! Det är inte battlefield 1942, det är om Battlefield Vietnam jag undrar hur jag kan lyfta FORDON med heli-kopter?och hur man sätter på radio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tigervv Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 :huh: :huh: ;) Hej! Det är inte battlefield 1942, det är om Battlefield Vietnam jag undrar hur jag kan lyfta FORDON med heli-kopter?och hur man sätter på radio? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bobo Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Men du behöver inte köpa det...ladda ner det o funkar det inte försök med en annan Key Gen lr nått..jag har laddat ner det o det funkar perfekt..bättre de en o lägga ut en massa pappaerslappar på det när man kan ha det till annat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 bobo, har du läst reglerna här på fuska.se? om inte så tycker jag att du ska göra det.. där står det bland annat att man IMTE får antyda eller säga att man har warez. Wares = nerladdade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.