# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Bifoga bild. Ser att man kan bifogfa bilder i inläggen nu. Är det en ny "belöning" för 200000 inlägg eller? Den finns ovanför Posta nytt ämne/svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Likaså "Skicka PM till max 20 samtidigt" http://forum.fuska.se/index.php?act=store&...shop&category=5 nepp det är bara nya funktioner som kommer.. har inget med 200000 inlägg och göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 (redigerat) Funkar det där "skicka pm till max 20 st samtidigt" bara för dom som har gruppforum? EDIT:Såg nu att bara gruppledarna kan det Redigerat 29 Juni 2004 av Yoshi^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 PM-boxen har utökats från 50 meddelanden till 200 meddelanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 när man köpt det föremålet så är den kvar för alltid eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 när man köpt det föremålet så är den kvar för alltid eller? Nästan.Om man inte missbrukar det så. När du köpt detta så kontakta admin. Alla gruppledare kommer då i gruppen att kunna skicka pm till max 20st personer åt gången. Vi missbruk dras funktionen in och inga poäng återbetalas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 när man köpt det föremålet så är den kvar för alltid eller? Som sagt den tillhör gruppen och är kvar så länge gruppen är kvar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 29 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Men nu så kommer man längst upp på tråden/sidan när man postat ett nytt svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Det tycker jag är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 PM-boxen har utökats från 50 meddelanden till 200 meddelanden. Det märkte jag först nu! Jag trodde först att nån hade kommit på mitt lösenord och raderat en massa medelanden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Det borde göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag vill spara så många som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.