Heaz Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Hej! När jag startade pokemon Safir, då hade jag en premier ball! :cool: Och jag undrar bara: Hur fick jag den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Premier Ball får man gratis när man köper ett visst antal Pokébollar. Tror det är 10st... :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Visste inte ja om, va är dens egenskap? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Visste inte ja om, va är dens egenskap? Ja fattar inte vad man har den till riktigt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag tror bara det står nåt om att det är en slags förmån... Men mina Pokemon fick ett fördelaktigt Virus av den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Visste inte ja om, va är dens egenskap? den är som great ball typ,den är iaf bättre än en vanlig poké boll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2004 Jag tror bara det står nåt om att det är en slags förmån... Men mina Pokemon fick ett fördelaktigt Virus av den. Vad gjorde viruset? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Det kanske var en slump att Viruset kom, men det gorde det precis när jag fångat en Pokemon med den bollen. Jaja, det gjorde så att dem fick lv lite snabbare (kanske en tiondel mindre Exp. krävdes), nåt i den stilen var det iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst shelgon Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 jag sitter med spelet i handen den är en rare ball står det så det är inget virus den är bra använd den bara om du är säker på att du fångar pokemonen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 premier ball är exakt lika bra som pokeball förutom att den har snyggare design :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYCKEN Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2004 premier ball är exakt lika bra som pokeball förutom att den har snyggare design :P jag änvende en sån boll mot raquaza när den hade fullt i liv, jag fånga den direkt. :gitarr: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg