KazeN Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Skrivet 30 Juni 2004 är en sådan sak bra att ha istället för att köpa gba, gbc och alla andra? finns samma funktioner i den (om någon vet)? <- jag menar att man t.ex. kan linka pkmn på pkmn med mera.
KazeN Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Juni 2004 för dom som inte vet vad jag menar http://www.nintendo-europe.com/microsite/g....htm?index.html det är detta jag menar.
Gäst Spirtual Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 Jag har en gb-player.Jag tycker att det blir lättare att spela spelen eftersom det är större bild och lättare att styra. Ja,det finns samma funktioner.
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 Håller med Mihawk man kan dock inte spela multiplayer
KazeN Skrivet 1 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 1 Juli 2004 det finns väl inga multiplayer-spel? jag kanske ska köpa ett, vad kostar en sådan?
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 finns många mutiplayerspel den kostar runt femhundringen
Gamer 1 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Skrivet 1 Juli 2004 är en sådan sak bra att ha istället för att köpa gba, gbc och alla andra? finns samma funktioner i den (om någon vet)? <- jag menar att man t.ex. kan linka pkmn på pkmn med mera. Ja... Det är väll samma sak.... Men då försvinner det viktigaste med gameboy konsollerna!.... Att dem är bärbara!..... Man kan ju inte gå runt och bära på en tv och ett gamecube.... Eller hur...
mrblack Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 Link64 har rätt (vänta på busen med en stor tv :rolleyes:
KazeN Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 2 Juli 2004 (Link64 @ 02/07-2004 00:14:49) är en sådan sak bra att ha istället för att köpa gba, gbc och alla andra? finns samma funktioner i den (om någon vet)? <- jag menar att man t.ex. kan linka pkmn på pkmn med mera. Ja... Det är väll samma sak.... Men då försvinner det viktigaste med gameboy konsollerna!.... Att dem är bärbara!..... Man kan ju inte gå runt och bära på en tv och ett gamecube.... Eller hur... nej, kanske inte det, men jag kommer vara fullt upptagen med nintendo ds istället för att gå runt med doim gamla, bättre att ha dom på gamecube då och det är ju flera gameboys i en liten sak B)
Rullis Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Skrivet 2 Juli 2004 det finns väl inga multiplayer-spel? jag kanske ska köpa ett, vad kostar en sådan? ungefär 600-650 :- kanske lägre.
mrblack Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 game boy player kostar 599 senast jag kollade ;)
Rekommendera inlägg