Hoppa till innehåll

Gameboy Player


KazeN

Rekommendera inlägg

Gäst Spirtual

Jag har en gb-player.Jag tycker att det blir lättare att spela spelen eftersom det är större bild och lättare att styra.

 

Ja,det finns samma funktioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är en sådan sak bra att ha istället för att köpa gba, gbc och alla andra? finns samma funktioner i den (om någon vet)? <- jag menar att man t.ex. kan linka pkmn på pkmn med mera.

Ja... Det är väll samma sak.... Men då försvinner det viktigaste med gameboy konsollerna!.... Att dem är bärbara!..... Man kan ju inte gå runt och bära på en tv och ett gamecube.... Eller hur...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

(Link64 @ 02/07-2004 00:14:49)

är en sådan sak bra att ha istället för att köpa gba, gbc och alla andra? finns samma funktioner i den (om någon vet)? <- jag menar att man t.ex. kan linka pkmn på pkmn med mera.

Ja... Det är väll samma sak.... Men då försvinner det viktigaste med gameboy konsollerna!.... Att dem är bärbara!..... Man kan ju inte gå runt och bära på en tv och ett gamecube.... Eller hur...

nej, kanske inte det, men jag kommer vara fullt upptagen med nintendo ds istället för att gå runt med doim gamla, bättre att ha dom på gamecube då och det är ju flera gameboys i en liten sak B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...