finaly_man Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Eftersom det finns en länk för att kolla varandras forum-inlägg tycker jag (mjo) att man lika väll ska kunna se ens recensioner. Iofs kan man ju skriva det i pressen, men det blir roligare på "mitt" sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Good ide tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Eftersom det finns en länk för att kolla varandras forum-inlägg tycker jag (mjo) att man lika väll ska kunna se ens recensioner. Iofs kan man ju skriva det i pressen, men det blir roligare på "mitt" sätt. Tar för mycket plats.Vi vill väl hellre ha ett snabbare forum? Skriv i presentationen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Dom har fixat det nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Det kommer.. likaså med fusk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Admin om det inte är för mycket begärt:Kan du inte fixa en topplista ungefär som totala inlägg fast totala recensioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Kommer komma upp massvis med sådanna statistik funktioner.. dock kommer det ta lite tid.. Samtidigt vill vi även att forumet ska fortsätta att bli större. Tror redan vi är största så varför inte bli större. Vi har resurser för att växa i och med kraftiga servers och vill därför använda dem. Så använd gärna era extralänkar i profilen och ge till alla ni känner ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 30 Juni 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Tack för stödet admin ^^ Härlig ide med topplista, roligt. Se till så att dte inte blir stökigt i ens press bara Admin ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 skulle man inte kunna skicka in nyheter om nya spel eller något sådant med? när fungerar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 30 Juni 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2004 Funktionen kommer, när vet jag dock inte.. Men förrhoppningsvis inom en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 fuska.se växer allt mer klart till Sveriges bästa fusksida enligt mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 fusken bara flyger in.för var de kanske bara 5 varannan vecka. men nu är de 10 varje timme typ. Admin måste vara stolt!! e du de Admin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.