eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Men man kan ju snabba upp med den där saken bredvid play som amo visade!Ja det kan du också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 och det gjorde jag men de funka inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 och det gjorde jag men de funka inte!Ne det värkar som det inte funkar när man laddar upp den sen http://img233.imageshack.us/img233/7928/jumphr6.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 ibland så kan det vara konstigt när man sparar en .gif bild, då måste man som jag gör nu skaffa pivot 3.0 beta och ladda in .piv där för att sedan spara .gif där... mmen det kan gå på något annat sett jag vet inte hur bara jetmoket det se bra ut men försätt öva och gör tutorials på youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 ibland så kan det vara konstigt när man sparar en .gif bild, då måste man som jag gör nu skaffa pivot 3.0 beta och ladda in .piv där för att sedan spara .gif där... mmen det kan gå på något annat sett jag vet inte hur bara jetmoket det se bra ut men försätt öva och gör tutorials på youtube Gör du tutorials på youtube eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) nej. sök på "pivot stick animator tutorial" gör bla. spark tutorialen step by step, så lär du dig nog lite som kan vara till användning, easing tutorials osv. allt är guld! Redigerat 20 Februari 2008 av amo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 nej. sök på "pivot stick animator tutorial" gör bla. spark tutorialen step by step, så lär du dig nog lite som kan vara till användning, easing tutorials osv. allt är guld! Jaha, ja det kanske jag ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Tja, detta e min första Pivot film :) bettygsätt 0/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Tja, detta e min första Pivot film :) bettygsätt 0/10 Lite hackig ibland så kan det vara konstigt när man sparar en .gif bild, då måste man som jag gör nu skaffa pivot 3.0 beta och ladda in .piv där för att sedan spara .gif där... mmen det kan gå på något annat sett jag vet inte hur baraKan du lägga ut en länk? för när jag sökte på google så hittade jag inte nån bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Nja, för att vara din första så får den 4/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 Tja, detta e min första Pivot film :) bettygsätt 0/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 21 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2008 (redigerat) schyyst -.- EDIT: Thechoosenone:Men din var ju inte mkt bättre -.- Redigerat 21 Februari 2008 av neXo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.