Lynott Skrivet 19 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2008 Asså så dom inte blir hackiga=fult ... kommer med en ganska lång och snygg snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Men om man drar dom lite så blir det slow motion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Men om man drar dom lite så blir det slow motion! Det är därför reglaget finns på sidan, så du kan snabba upp din film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swemaster7 Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) här är min andra pivot film :D ^^ Redigerat 20 Februari 2008 av swemaster7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Men om man drar dom lite så blir det slow motion! Det är därför reglaget finns på sidan, så du kan snabba upp din film. Kan du visa mig med nån bild? jag fick det programmet i förrgår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Blev riktigt nöjd med den här :) fast det går lite segt.. http://img292.imageshack.us/img292/8255/coolguyad0.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Den va bra men kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Den va bra men kan nån hjälpa mig?det är denna han menar, se bifogad... min nya!, längsta hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Blev riktigt nöjd med den här :) fast det går lite segt.. http://img292.imageshack.us/img292/8255/coolguyad0.gif Amo, vad tycker du om min? Har glömt golv men annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 (redigerat) Testade att göra många frames och snabba upp med den här filmen.. Edit: Det snabbades visst inte upp :o Redigerat 20 Februari 2008 av TheChosenOne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Testade att göra många frames och snabba upp med den här filmen.. Edit: Det snabbades visst inte upp :o Ne det är när man inte tar många frames som det går snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 20 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2008 Men man kan ju snabba upp med den där saken bredvid play som amo visade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.