# 21 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 Spelas mellan Portugal & Grekland. Kan bli en otrolig match. Att Grekland gick till final är ett mirakel. Att slå ut både Frankrike OCH Tjeckien är en bragd. Mitt tips i finalen: POR-GRE 1-1 ( 0-0 ) 0-1 Angelos Charisteas 67 1-1 Nuno Gomes 84 Portugal vinner på straffar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 det blir 2-0 tror jag FÖR PORTUGAL Rui-costa gör mål i 40 minuten och Christian ronaldo gör mål 87 minuten :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 1-0 till portugal tror jag. Hejade på Tjeckien,men dumma grekland slog ut dem <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 portugall vinner med 2-1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 1 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2004 1-0 till portugal tror jag. Hejade på Tjeckien,men dumma grekland slog ut dem <_< asså den där koller vad han heter blev fälld i straffåmrådet han skulle få straff :angry: dem kallar den här domaren världens bästa domare knappast Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 man vill ju att grekland ska vinna dom har typ aldrig gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Klart att Portugall vinner med 1-0 Målet görs av: Christian Ronaldo Vet inte hur det stavas :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 Tror Christiano Ronaldo. JAg tror portugal med 1-0 Rui Costa i 75 min men jag hoppas Grekland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 2-1 Te Grekland. 1.Chista..ÄH BLABLA Ronaldo 15 min 2.Han som nickade mot Tjeckien 57 min 3.Han igen 107 min(ET) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranger92 Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 jag tror att portugal kommer vinna över Grekland men jag tippar nog på 2-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 2 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 1-0 portugal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 2 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2004 (Donald Duck @ 02/07-2004 00:14:18) 1-0 till portugal tror jag. Hejade på Tjeckien,men dumma grekland slog ut dem <_< asså den där koller vad han heter blev fälld i straffåmrådet han skulle få straff :angry: dem kallar den här domaren världens bästa domare knappast Och han kan ju gå felfri genom alla matcher? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.