-=jedi knight=- Skrivet 30 November 2004 Rapport Dela Skrivet 30 November 2004 harry potter suger! Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 det gör han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Ja jag tycker att harry potta också suger men nu gick jag ifrån ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 1 December 2004 Rapport Dela Skrivet 1 December 2004 Varför suger det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokemon Skrivet 3 December 2004 Rapport Dela Skrivet 3 December 2004 vi ska hålla oss till ämnet förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Barret5 Skrivet 14 December 2004 Rapport Dela Skrivet 14 December 2004 SUPER TACK !!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
litlelovestory Skrivet 6 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2005 http://www.hogwarts.nu/husalf152.php?join=1 hhk där är länken... men hur gör man nu, jag tryckte in på den länken du skicka! och sen när jag är inne på hoggy så står det att jag är med i den, men asså va hittar man den när man går omkring på sidan, va trycker man för att hitta de? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 mening att bumpa en tråd från 2004? aja, du är väll bara inloggad och seda så klickar du på den länken? annars vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 10 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2005 han om han tar den så går han imor reglerna! och jag vet att det är orättvisst men ingen annan sa vad de heter på hogwarts så därför kan man inte anmälla dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 20 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2006 jag tog via länk men blev inte bannad, i vilket fall som helst så får man en husalf på sin presentation och så händer inge mer! ganska onödit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2006 vadå? jag fattar ingen ting Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cool_G Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 :angry: det funkar inte för mej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.