Xade Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 hej vill nån vara med i en clubb jag skka starta med ett gruppforum till jag ska spara! vissa tänker du har nte råd men jag ska spara även om det tar 1månad! eller mer! vill ni vara med ni kan hjälpa till att hhitta på namn till grupp forummet och clubben!ni kan skriva förslag på vad vi behöver! och efter som det kostar att ta in nya medlewmmar så gör vi så att den som skänker mest poäng får komma in först! eller så kan ni komamin tidigare om ni kan göra en bild galleri där vi kan sälja avatarer så vi får råd med nya poäng allså nya medlemmar eller så kan ni sälja mnina möbler på habbo ni kan säga till vad ni kan hjälpa med!eller så kan ni bara vara med fast då blir ni indragna i klubben senare! börja skirva bara! Men vad ska det vara för klubb? Nintendo klubb? avatar klubb? det måste finnas ett huvud tema Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 läs hela tråden så får du ett svar på din fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 jag har läst hela men förstår inte.. det står inget huvud tema nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 det ska va en clubb för de som gillar harry potter disney(kalle anka och musse pigg) och för dom som gillar nintendo e ni me? och det e bara bra att du skriver mycket :) Läs min citering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 vad är det för skilnad på zyber och zone??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Det är två olika gruppforum. och jag tror bestämt att det heter zoneN..med ett n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 för det som gillar DISNEY=FNH N=NINTENDO F=FUSKARNAS H=HARRY POTTER OCH PÅ EN DEL NY ATEMAN SKRIVER VI NYHETS BLAD SOM GAMEBOY SLUTAR ATT SÄLJAS ABSOLUT LEGEND MED MER! OCH JUSTE JEDI GAMER OCH DONALD DUCK KAN NI SÄG AVD NI SKULLE SKÄNA KA ERA PENGAR TILL FÖR FORUM OM NI VANN 500POÄNG DET ÄR EN TÄVLING DONALD E 2A JEDI E 16 TROR JAG ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 den som vill vara med ska skänka 100 poäng fast tänk hur lätt det e att få ihop det bara 4 nya inlägg 4 svar så får du vara med i min och donalds disney fnh! den som skänker mest påäng får större möjligheter skänker någon 1000 så får dom vara med som vd moderator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 då kan inte jag va me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrhej Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 men nu blir jag arg SKRIV bara om du vill vara med om du kan vara med! INTE om du inte kan och inte vill för om du inte skriver nått alls så fattar vi aatt golden mewtwo inte vill va me ok? :angry: :angry: :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ja kanske ska va me men ja få se lite först :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 ok men snart säger vi till moderator att låsa ämnet så passa på och skriv om ni vill nått! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.