Gäst vampire Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag måste bara beröma detta forum,för det e mycket snyggare än det gammla! Mer funktioner,mm Detta kanske räknas som ett onödigt inlägg,ta bara bort det då :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 jag håller med dig! Den här är mycket finare än både fuska.se och gamla fuskarna.nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Det kanske inte är ett onödigt inlägg som du säger vampire, man ska få säga vad man tycker, så länge man inte säger nåt olämpligt. Jag tycker också att sidan var mycket snyggare. Och sen en fråga till Admin: Är sidan igång helt nu, måndag morron 6/10? Bara undra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 inte helt igång Banken har inte öpnat än iallafall! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Hur går poängräkningen till? får man fler poäng för nytt inlägg och färre för svar, eller hur är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 det undrar jag med gjorde ett inlägg om hur man får poäng och sånt redan men jag väntar fortfarande svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Banken är nu öppnad =) När det gäller forumet så är allt igång. När det gäller övriga sidan så kommer det att komma nya saker till den. Men detta framtill nyår.. så idag kommer det nog inget nytt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 001 Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 det här forumet är mycket bättre än dom gammla :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag tyckte det förra var bättre men låt gå då :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 (redigerat) ...och där försvann min kommentar. Den var positiv iallafall. Redigerat 23 Maj 2006 av Escaflowne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fire Fox Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag säger bara 1 ord BÄST! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 6 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2003 Jag säger bara 1 ord BÄST!Då säger jag 4 ord denna sida är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg