Gäst Donald Duck Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 hej tycker ni inte det är en bra ide om nån har skrivit i GB nån inlägg så kommer det upp en ruta och stå du har fåt ett nytt gb inlägg typ som PM :) Citera
KazeN Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 en fin idé, nu kom jag helt plötsligt på att det finns en gästbok och att några har skrivit i den, så det skulle nog vara bra att ha =) Citera
Rallypacker Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 ganska bra idé... kanske lte jobbigt för admin att fixa det... Citera
KazeN Skrivet 3 Juli 2004 Rapport Skrivet 3 Juli 2004 vid ditt inlägg nere vid "PM" "KORT" m.m. Citera
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 ganska bra idé... kanske lte jobbigt för admin att fixa det... vem vet hoppas han fixar :) Citera
Gäst Frooz Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Bra idé fast lite jobbit men som svarta ridaren säger: Min största kup får ta sin tid! Citera
Gäst Frooz Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Kvittar ändå. Jag har inte fått något GB ( hitils ) Eller var kollar man? Citera
Spaghettin Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Skrivet 4 Juli 2004 Det finns en liten ruta som det står gb på brevid pm den ser ut såhär Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.