Manga Master Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag skulle gärna vela att man skulle kunna se till vem man skickat poäng och vem som skickat poäng till en.. Liksom jag vill kunna göra grupper.. om nån skickar poäng till mig så vill jag kunna ha ett arkiv typ där man kan skriva knuckles 2 skickat 20 poäng till Ani/Manga och även se vem JAG skickat till. Vi grupp-ledarna kanske håller bättre koll om detta uppfylls.. Även de andra tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Man kan ju se vem som skickat poäng. Det skulle också ta för mycket plats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Man kan ju fixa egna mappar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 (redigerat) Man kan ju fixa egna mapparHur då? Jag skulle liksom villa kunna ha ett arkiv som heter Ani/Manga kostnader och insammlingar och en anna som heter tävlingar vunna och tävlingar betalda.. Det var bara några exempel.... Admin har även sagt att sidan har skit många resurser och mycket bandbredd.... Redigerat 4 Juli 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Skriv in det på profilen, har jag gjort. Det är inte så jobbigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Jag skulle gärna vela att man skulle kunna se till vem man skickat poäng och vem som skickat poäng till en.. Liksom jag vill kunna göra grupper.. om nån skickar poäng till mig så vill jag kunna ha ett arkiv typ där man kan skriva knuckles 2 skickat 20 poäng till Ani/Manga och även se vem JAG skickat till. Vi grupp-ledarna kanske håller bättre koll om detta uppfylls.. Även de andra tror jag.. Gör en ny map på skrivbordet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 4 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 Tycker ändå det borde kunna finnas på fuska :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 4 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Juli 2004 det fanns så på fuska men sånt där tog för mycket plats och segade sidan men vadå om nån skickar poäng till dig får du en mail så det behövs inte :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.