GOLDEN-MEW Skrivet 27 December 2004 Rapport Dela Skrivet 27 December 2004 mew äger fett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 December 2004 Rapport Dela Skrivet 29 December 2004 jag har så många favoriter för att dom är alla gräs pockemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obbe Skrivet 2 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2005 jag gillar många pokemon men jag tycker den bästa är tyranitar den äger!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 furret äger nocktowl äger men dom har inte så bra attacker :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 30 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2005 dom äldsta pokémonen äger så det blir la även Blastois :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 ja dom äger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Vilken är er favorit-pokemon.Min är typhlosin. Jag tycker Joleton är bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Vilken är er favorit-pokemon.Min är typhlosin. Jag tycker Joleton är bra :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 gillar houndoom,migthyena,rajchu,arcinine :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 nu har jag helt plötsligt börjat gilla marowak :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 TOTODILE! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) Raichu är min favvo(har 4 olika Raichu, 4 olika Pikachu men bara en Pichu :( på kort) fast den bästa Pokémonen är Sandslash. Det är bara 3 typer Sandslash inte är bra mot: Is, Gräs (Gamla är Grass/Poison, så dom är undantag) och Vatten. B) Redigerat 10 Februari 2005 av jay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg