Hoppa till innehåll

Zelda Hjälp Stort Problem

Rekommendera inlägg

Hjälp mej! Alltås så här ligger det till! Jag har blivit vuxen och som barn skulle man spela en låt för dom där fågelskrämmorna och jag bara lallade på och visste inte att den var viktig jag bara tryckte och inte minns jag var det var för låt! Och sen i forest temple så kan jag inte klara den för att i rum 9 ska man upp på en avsats med hjälp av en fågelskrämma! Man gör så att man spelar den låt man spelade som liten för dom och då komer den dit och så tar man änterhaken och kommer upp på avsatsen men i den här boken jag har som det står var man ska gå står det att man kan ändra fågelskrämmornas polka(som den heter) som VUXEN men fågelskrämman säger bara: Jag hörde en gång en låt och jag kommer aldrig att glömma den! HUR SKA JAG GÖRA NU? Jag har gått och klarat fire temple och water temple i hopp om att Sheik ska flytta sej från platsen där man blir liten/ stor men har säger bara att jag ska och rädda Saria i forest temple och jag kan inte gå in i Skugg templet eller templet i öknen för jag kan inte bli liten jag måste få hjälp nu! Jag ,måste börja om från början om ingen hjälper mej och jag skulle bli så tacksam till den/dom som hjälpte mej! Snälla ni hjälp mej jag vill inte börja om jag har kämpat så länge! :( Så snälla ni skriv här hur jag ska göra eller kontakta mej på: [email protected] Snälla ni som vet hjälp mej nu! KONTAKTA MEJ NU JAG BLIR SÅ TACKSAM!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

heller så knuffar du låderna till rätt ställe sen gå du och hämtar pilbågen skjuter de där ögonen så att de blundar och tavlerna med spöken på för jag behövde inte nån j'vla fågelskrämma och jag har klarat det 1000 gånger

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när du gjort det kan du hoppa ner ta boss nyckeln och sen hoppa ner i en grop döda skeleten gå genom dörren sen går du in i dörren där och dödar handen så får du en nyckel och sen går du genom den andra dörren och du står uppe på den där avsatsen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har redan gjort dom där J*vla häxorna i tavlorna men jag behöver fågelskrämman till att komma upp på avsatsen eller kan man komma upp för set där staketet på höger sida i stora entrerummet där det inte finns nån trappa men det är inte meningen man ska gå den vägen men om man kan det liksom! Och jag pratar om det där rummet med en brunn och utan klättervägg och ingen bro rum 9 alltså! Där är det som en kulle som är som Link hög typ med en kista med en nyckel och ovanför den finns det en avsats som jag inte kan komma upp till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du dödat alla fyra spöken så åk bara ner i hissen som kommer i mitten sen knuffar du på väggarna så att det öppnas olika dörrar tryck då på knapparna tills det öppnas en gång till boss dörren sen går du bara in och spöar honom

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nu börjar jag fatta vad du menar och där finns 2 gånger och en leder bara till ett rum med ett öga som är ifryst och sen är det en fackla i mitten på en snurrande sten om det är det så gör så här ta fram pilbågen hoppa på sten i mitten ställ dig så du har sikte på elden på facklan och ögat sen skjute du och isen smälter av elden som far på pilen när skjuter genom den på ögat jag hade samma problem men löste det själv :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...