Legend_gamer Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Vad tycker ni om günters låtar? Jag tycker dom e skit störiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Samma här <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 (redigerat) dom är inte alls bra.. han sjunger som en kratta.. Redigerat 6 Juli 2004 av KazeN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 (redigerat) Du har rätt tyranitar, dom är störiga Redigerat 6 Juli 2004 av Flame Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 jag tycker att dom är jätte bra,visserligen har jag bara hör 2 av hans låtar men jag tycker ändå att han är bra. ska faktiskt ta och köpa hans cd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 :P Lite smårolig men inte kan han bli modell :P :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Ja, lte roliga första gången man hör dem men de blir störande efter ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Jupp, sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Det finns ju redan en sån här diskussion. Jag tycker varken Günther e bra lr dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Günther är så otroligt dålig. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flame Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Dom är ganska bra i början men sen när man har hört dom några gånger är dom iriterande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Günther är en snuskig liten skitunge!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.