Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Hejj... Jag är så jättedålig på att göra en avatar-bild ex.... Kan jag få lite heta tips på texter eller sidor där man kan få tips?... Jag vill oxå veta en annan grejj... Om man har t. ex en bakgrund så vill man sätta in en Halo bild.... hur gör man då? Alla säger att man ska trycka på trollstaven De händer ingenting... Eller Jo de e svartvitt som åker i rörelse runt bilden ni vet... Snälla behöver hjälp... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Den Där rörelsen,du ska klicka på Delete på tangentbordet när den kommer upp. då försvinner det runt. en bra sida : www.good-tutorials.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag fick svar om texterna för någon vecka sen: du kan ladda ner fonter till photoshop från [inte en länk] www.1001freefonts.com det andra fick jag oxå svar på: du kopierar bilden du vill ha och lägger in den på bakgrunden du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 vet nån vart man laddar ner photoshop :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 Kolla den här länken... http://www.download.com/Adobe-Photoshop-El...tml?tag=lst-0-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 5 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 jag fick svar om texterna för någon vecka sen: du kan ladda ner fonter till photoshop från [inte en länk] www.1001freefonts.com det andra fick jag oxå svar på: du kopierar bilden du vill ha och lägger in den på bakgrunden du vill ha. JIPPI... De funkar de är ett under... Tack så mycke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 5 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2004 tack tack jag laddar ner den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2004 Inga Problem;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.