finaly_man Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Så även om jag skulle ha en emulator, 10 spel. Så skulel jag inte vara olaglig om jag inte hade bytt över dom till vänner via msn? Men om jag får en är jag inte olaglig? Tack suna föresten, detta ska jag ta vara på vad du QUOTE:ade in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 okej, emulatorer andvänds inte bara till att kopiera spel till datorn, det kan också andvändas till att fejka att man har exempel dos, att inehava en emulator tror jag inte är olagligt det finns inget som säger att du inte får ha det, men att ha kopieringskyddade spel, nintendo playstation m.m. är där imot olagligt. men är spelen inte kopierings skyddade så är det frittfram att andvända dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Dragon Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Det är inte förbjudet att inneha en piratkopia av ett datorprogram eller film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Vad snackar du om? Jag skämtade bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Kan vara svårt att veta om du har det eller inte. Jag bryr mej inte om ni är olagliga eller inte sålänge det inte drabbar mej, *geez* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Vad är en emulator????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 En emulator är ett program som härmar något t ex mac på pc, snes på pc. Emulatorer är inte olagliga. Det är programen man kör i dem som piratkopieras som är olagliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 oj det har jag :o :( vad betyder det!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Jag har emulatorer, och jag har Roms. Men det är samma som att bränna, man kan inte stoppa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Ska jag ta bort min/a emultor/er?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Tycker jag absolut inte... Det är som att säga: ska jag ta bort min cd brännare? Det kanske är olaglit men det finns många saker som är som det här. tex. Kazaa, musik får man inte ladda ner, då kan artisterna/butikerna läggas ner för artisten får inga pengar för alla laddar ner musik och köper inte..Det är små små olagliga saker som ingen kan få fast en för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Uno Skrivet 21 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2004 Jag har haft en emulator med 7500 spel (olika språk) men tog bort efter en dag och emulatorer är lagliga men endast för 24 timmar sen måste du ta bort annars kan du bli stämt på 30 tusen eller 2 års burk eller kåk så ta bort den efter 24 timm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.