Night-Killer Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 Non som vet hur man fuskar eller får en Militärhelekopter???? Dom säger att man kan få det men jag vet inte???? Citera
DanniQ Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 Står det inte här? http://www.fuska.se/fusk/visafusk.php?fusk=2898 Citera
Slumpen Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 DU måste varava hela spelet för få Helikoptern.... tror jag :medieval: Citera
Night-Killer Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2004 Okej.. Tack Jag provar det Citera
Offline Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 du ska klara hela spelet. det innebär att du ska göra alla uppdrag och hitta alla paket. sen är helikoptern inne i militär basen brevid flygplatsen, men du måste ha på dej poliskläder [som du får i ett uppdrag] annars så blir du beskjuten av militären. Citera
Ozoon Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 för att hitta alla hidden packages finns ett program som visar var dom du har kvar finns, detta program kan du hitta på www.gtasajten.se Citera
Night-Killer Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2004 Tack... Men kan du skicka en länk diräkt till programet?? Citera
Nafrali Skrivet 6 Juli 2004 Rapport Skrivet 6 Juli 2004 du ska klara hela spelet. det innebär att du ska göra alla uppdrag och hitta alla paket. sen är helikoptern inne i militär basen brevid flygplatsen, men du måste ha på dej poliskläder [som du får i ett uppdrag] annars så blir du beskjuten av militären. Man måste inte ha hittat alla paket. Bara dödat Lance Citera
Night-Killer Skrivet 6 Juli 2004 Författare Rapport Skrivet 6 Juli 2004 Här finns en karta Skicka länken direkt till katan tack! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.