Rallypacker Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 det sparas direkt när man har fått det.. autamatiskt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (tyranitar @ 09/07-2004 11:12:10) oj! du måste ha kommit långt... ja, men jag har inte berserker, assasin eller lizardman. hur långt har du kommit, då? kör Story mode så får du dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Haggen Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Jag kommer inte ihåg vilken lvl jag är på men jag har berserk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boisaren_nr1 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 e det ingen som kan fusk eller några bra guider på svenska???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Noppe! Inte va jag vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 k, jag är på level 19 och klarar mig inte vidare... jag möter en tjej som inte dör typ någonting på mina slag... Tror att det e hon du ska sparka ner. :unsure: Eller testa <-+A när hon gör attacker mot dej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Ja, skall man sparka ner henne nerför avgrunden?=S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Här har du en: http://www.webhallen.com/prod.php?id=14210 Vet inte direkt om man kan kalla de guide men du får väl kolla nää de berättar ju bara men kolal här dom har skrivit såhär på soul calibur II Rek. ålder: 15 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 e det ingen som kan fusk eller några bra guider på svenska????jag kamn det kolal här det fiss över 7500 spelfusk tryck ------>här<-------[/url :rolleyes: :rolleyes: här skriver jag som jag kopierat från en anna n sida För att göra så att Maxi ska få vingar och flyga ska du trycka på Y+L+R+Y+B i huvud menyn. För att Rafarel ska slåss med en åsk blomma ska du trycka R+L+L+L+R i huvud menyn. För att Kilik ska ha ett träd istället för sin stav ska du trycka Y+Y+L+L+R i huvud menyn. För att Ivy ska bli en vandrande spikpinne ska du trycka L+Y+Y+Y+L i huvud menyn. För att Taki ska slåss med en lerkruka ska du trycka Y+R+R+L+Y i huvud menyn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 men jag vet inte om, dom fusken går o tA BORT SEDAN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 skall testa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 är det någon som vet hur man sparar?? varje gång jag kör arcade och får extra arcade mode så stänger jag av o sen när jag ksa spela nästa gång så e allt borta så jag får gö om allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg