DanniQ Skrivet 7 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2004 Varför finns quiz i affären när den inte går att använda? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 För att den fanns ;) (betoning på fanns) Admin har väl helt enkelt inte orkat ta bort den, enda lösningen jag ser. Slowbro admin Nr: 1 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag fattar inte varför hjulen finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag fattar inte varför hjulen finns! Respekt. :P ;) Det är bara en kul sak. Quiz är för jobbigt att dra upp. Måste vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 ja... men så svårt kan det inte vara att ta bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Fråga admin om det... :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 skall nog göra det... men han är bortrest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 8 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag ska nog fråga någon också. Vad är det för bra att ha en Quiz i menyn som inte går att använda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Är dte inte dte ni pratar om? Att ta bort quizet? Hjulen är respekt, status och kul att samla på. Dock fångar dte inte mig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Nä, inte mig heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Quiz fanns förut men den är trasig nu Jag fattar inte varför hjulen finns! Det hör ju verkligen till...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2004 Är dte inte dte ni pratar om? Att ta bort quizet? Hjulen är respekt, status och kul att samla på. Dock fångar dte inte mig ^^ Men mig fångar det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.