# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Man kan väl bara köpa med spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slappa tasken Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 (redigerat) eller så kan du köpa en färdig chippad Xbox , då den komma ersätta allt i spel och videoformat:s väg . tänk dig att kunna spela upp: Regionsfri DVD Divx Xvid Svcd Vcd mpeg 1-2 mp3 strema webtv streama web radio surfa via xboxen med klockren bild spela upp klassiska spel som super nintendo,nes,psx,segamega drive,n64,colecovision,mame-x,Amiga,commendore 64 och mycket mer säkerhets kopiera spelen direkt till hdd då även laddnings tiderna förminskas med 50% ja detta är bara ett litet urval av vad man kan göra med en chippad xbox så den som säger gamecube , har nog mario, men den som har xbox har allt när den är moddad :) ) detta paketet har jag själv köpt och det funkar hur bra som helst :D http://www.multimediashopen.com/?&opend=&o...hod=0&openp=850 :cool: Redigerat 8 Juli 2004 av slappa tasken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 du borde köpa xbox så att du sen kan lira halo2 kanske halflife2 och doom3 som kommer ganska snart :rolleyes: om det inte blir försenat =) ps gamecube suger n64 är ju bättre då :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msxmsx Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 var chippar man sitt xbox och hur mycket kostar det typ 2000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Gamecubarna är bara avundsjuka för att X-box har hårddisk. :P De tar bara sjukligt idiotiska ursäkter för att få en att tycka att det är dåligt. ;) Jaha? Och varför i h*lvete skulle jag vara avundsjuk på eran verktygslåda? Blir så j*vla sur på en sån som du. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 man har ett xbox eller ett gc p.ga vilken sorts spel man gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (tyranitar @ 08/07-2004 15:55:11) köp xbox... helt klart det bästa konsollen. ja helt klart! japp och smart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 det är ju billigast efter gc också, och då får man me 2 spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) (Sunny Sunshine @ 09/07-2004 09:17:02) Gamecubarna är bara avundsjuka för att X-box har hårddisk. De tar bara sjukligt idiotiska ursäkter för att få en att tycka att det är dåligt. Jaha? Och varför i h*lvete skulle jag vara avundsjuk på eran verktygslåda? Blir så j*vla sur på en sån som du. Jag blir förbannad på alla dessa GC:are som bara vill förstöra forumet.Ni sågar precis ALLT som inte är Nintendo. :angry: Ang. hårddisken så vet jag att många GC:are skulle vilja ha det. men ni "vill " köpa minneskort istället. <_< Ni kommer med "tjuvursäkten", men den är bara idiotisk. Hur ofta brukar man ta ut minneskortet varje kväll? <_< Jag tror inte att ni sover med det under kudden som en viss 0013 påstår sig göra. <_< Så det är en löjlig ursäkt. Dessutom får vi inte såga GC, men ni får håna allt annat. Du gjorde det själv nu. Eller så är det bara en komplimang. En verktygslåda har mycket nyttigt & viktigt i sig. Det har inte en kub. Redigerat 9 Juli 2004 av # 21 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ja... verktygslådan e mycke bättre än eran fyrkant..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peppe-92 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 bra val köp xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (redigerat) Jaaa.... De är iaf bättre än Ps2 o GC...... De är iaf de 3 som ligger inne nu... Redigerat 9 Juli 2004 av virr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg