KazeN Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 vad menar du känsligt sätt på melee och ssb ? det är inte mkt känsla i det tycker jag.. (spåra inte ur) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Allting? Jahaja, inte allt enligt mej iaf. Jag tycker kassetterna är en smartare uppfinnig en skivorna. Jag håller med dig Sunny Sunshine.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Nintendo är inte Nintendo utan kassetter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Nintendo tillverkade kassetter till N64 eftersom man inte skulle kunna kopiera spelen. Vilket dom har tjänat en del på, men, ända nackdelen med kassetterna var att smuts och damm lätt kom in, då tillverkade man gamecube cd:ena, småskivor som inte samlar på sej smuts och går heller inte att kopiera. Back to topic, kanske ~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 G-C e juu f*n mycke bättre spel till bättre frafik bättre ljud bättre handkontroller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 OOT suger hårt. Och grafiken är ju det viktigaste med ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 OOT suger hårt. Och grafiken är ju det viktigaste med ett spel. Nej, faktiskt inte. "storyn" är det viktigaste, tycker jag i alla fall... KazeN^, jag vet, det är typ ingen känsla i dom men du kan ändå känna fighting känslan..förlåt om jag var otydlig.. Back to da topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Hallå här...vi gämnför två konsoller av samma tillverkare, då vi inte ska vara så hårda. Svaret är också extremt självklart, att Gamecube är bättre. Detta är nyare tider, allting förbättras- Men jag skulle vilja kritisera mina egna ord med att SNES är det bästa Nintendo överlägset gjort, med spelet SMB3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 (Sunny Sunshine @ 09/07-2004 08:56:00) OOT suger hårt. Och grafiken är ju det viktigaste med ett spel. Nej, faktiskt inte. "storyn" är det viktigaste, tycker jag i alla fall... KazeN^, jag vet, det är typ ingen känsla i dom men du kan ändå känna fighting känslan..förlåt om jag var otydlig.. Back to da topic~ Det är det fett inte. Grafiken är det viktigaste Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 anledningen till att dom bytte till skivor va för att de får plats mera på dom. och 0013, där har du helt fel, känslan och hållbarheten är de viktigaste, enligt mej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 det är f*n bådde och ett spel måste inte ha bra story men det kan va kul om spele har de. gRAfiKEn är självklart viktig men behöver inte alltid va den bästa!!! ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Hallå här...vi gämnför två konsoller av samma tillverkare, då vi inte ska vara så hårda. Svaret är också extremt självklart, att Gamecube är bättre. Detta är nyare tider, allting förbättras- Men jag skulle vilja kritisera mina egna ord med att SNES är det bästa Nintendo överlägset gjort, med spelet SMB3. Super Mario Bros 3 kom till NES Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg