0013 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Kopiera andras Å, Ä och Ö. Jo jag skriver för inläggsräknaren. Det var bättre utan poäng tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Jag skriver sjalvklart inte far poangen. Jag skriver for att fa hjalp med spel och hjalpa andra. Och for att ha kul. Forlat om ni inte fattar men jag ar i Grekland. vet du hur man gör ü? gör samma sak med a = ä | o = ö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Men det finns inte i Grekland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2004 Men det finns inte i Grekland Så du säger att den tangenten inte finns i Grekland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Inte på MOLs iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Peppe-92 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag skriver för att det är kul och för poängen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
son gohan Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 både och Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 jag skulle gärna byta mina inlägg mot poäng... jag vill gärna ha poäng så jag kan köpa bort mina varningar... men jag har bara 12000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Jag skriver självklart inte för poängen.... Jo, Lite kanske 90% på kulhet o hjälphet o 10% för poäng... kom inte på o förklara på ett annat sätt än de där me %.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 30% för inlägg, 60% för kul.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Det är ett bra forum och jag skriver såklart inte för att få poäng... Jo, det också, men mest för att det är kul. Samma här! Messt för skojs skull men att få poäng är inte helt fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Inte för poängen, mer för det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.