Rallypacker Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 När jag skulle sätta mig och surfa som vanlig så hade min startsida adress ändrats! Innan hade jag forum.fuska.se och nu hade jag nu j#vla search the webb- sida. Det kom även opp en popup som det stod att någon hade planterat en spybot i min dator. Vad är detta för SKIT!!?? Snälla hjälp mig. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Det kan vara något virus... Men det där med startsidan, så händer det för mig också! Det helt ändras av sig självst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 När jag skulle sätta mig och surfa som vanlig så hade min startsida adress ändrats! Innan hade jag forum.fuska.se och nu hade jag nu j#vla search the webb- sida. Det kom även opp en popup som det stod att någon hade planterat en spybot i min dator. Vad är detta för SKIT!!?? Snälla hjälp mig. :( vet du hur man ändrar tillbaka hemsidan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 När jag skulle sätta mig och surfa som vanlig så hade min startsida adress ändrats! Innan hade jag forum.fuska.se och nu hade jag nu j#vla search the webb- sida. Det kom även opp en popup som det stod att någon hade planterat en spybot i min dator. Vad är detta för SKIT!!?? Snälla hjälp mig. :( Har du instalerat msn+? För där får man ett slags virus som man kan ta bort med pest patrol. Vad instalerade du senast? Alltså innan det ändrade hemsida? Skall jag berätta vad pesten kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Om du har vart inne på en konstig sida så kan dom göra sej till din startsida.. om du vill ha google som startsida så går du bara in där och trycker på "gör google till din startsida" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 han måste ha installerat msn+ för annars skulle det inte komma upp en popup och startsidan skulle inte bli search the web Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zrix Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Ad-Aware 6.0 tar bort det. Sök efter det på Download.com Se bara till att du har senaste uppdateringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 9 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 k, skall pröva det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Om du ska ändra starsida gå till Verktyg - Internet alternativ - sedan är du där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 Du kan ju testa det som Dannestorm skrev först så kan du se om det är pest du har fått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
stybbe91 Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 hände samma sak för mig när jag installerade msn + Assa ladda inte ner det skiten! det e ett virus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2004 hände samma sak för mig när jag installerade msn + Assa ladda inte ner det skiten! det e ett virus! Nej, ett pest som gör att han som gjorde det kan se vilka sidor ni har varit inne på och se vad ni har skrivit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.