wildwolf Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 jag behöver hjälp jag tränar min digimon på samma sätt hela tiden men jag har bara fått mega en enda gång annars dör den
rg_fuskare Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 i vilken dragon eye lake finns seadramon den som e som en strand eller den andra??? P.S. hur sovet man i kunemons bed han sover hela tiden i den!!! <_<
countmon Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 i vilken dragon eye lake finns seadramon den som e som en strand eller den andra??? P.S. hur sovet man i kunemons bed han sover hela tiden i den!!! <_< där det inte är en strand men han kommer inte hela tiden pluss man måste ha sheelmon till staden där det finns ett papper som det står om lake guardian
Gäst Zero_Tolerance Skrivet 30 December 2004 Rapport Skrivet 30 December 2004 här finns handledningar: http://forum.fuska.se/index.php?showtopic=35611
linus2 Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Skrivet 16 Maj 2005 (redigerat) Hjälp! Jag har tränat med alla digimon, men ingen blir ju mamemon! mamemon är den enda jag inte har fått än! :( :( :( nej... Megakabuterimon går int å få... tror jag... men H-Kabuterimon går jag har en fråga.. azzå.... vad är de som hindrar en för att gå in i den första dörren till vänster i Grey lord mansion? jag vet att de är nån slagt kraft... och var är mayotismons mannar han snakar om? :wacko: Du måste ha en virus - digimon. Redigerat 11 Juli 2005 av linus2
Rekommendera inlägg