matildafj Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 (redigerat) Hur gör man när man har kommit till den lilla byn i Indien ? Ingenting går ju... :angry: Redigerat 10 Juli 2004 av PowerPiingLan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 höh finns råsa pantern spel visste inte det var hitade dudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 hmmm...måste tänka lite nu..jag tror du ska snacka me han som gör krukor så du får smör eller ost eller nåt..sen e det en liten tjej tror ja som du oxå ska prata med och sedan ska du äta middag med hennes familj nåt sånt tror ja att de e :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2004 Något i den stilen ja, va länge sedan jag spelade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matildafj Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 (redigerat) Ja och sen hur kommer man ut från nästa By ? Redigerat 11 Juli 2004 av PowerPiingLan_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bandyfluff Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 eeeh...har du vart på marknaden? man ska ju prata med alla där ogrejer..var rätt längesen ja spela de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Det fins steg för steg instruktioner i hjälpen till spelet... Innan man kan göra något i byn så måste man klicka på trädet två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeliin Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 hmmm...måste tänka lite nu..jag tror du ska snacka me han som gör krukor så du får smör eller ost eller nåt..sen e det en liten tjej tror ja som du oxå ska prata med och sedan ska du äta middag med hennes familj nåt sånt tror ja att de e :D hej vet du hur man gör vid stonehenge, väldigt tacksam för hjälp :) :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 26 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2006 hmmm.......viste inte ens om att det fanns råsa pantern spel undrar vart man hittar dom :bah: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RamJam1921 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Hej alla glada! :D om du behöver hjälp med rosa pantern..som jag klarat ut några gåger :medieval: gå in på hjälp högst upp när du spelar...där finns det nått som heter nått i stilen med fusk,tips, tricks eller nått sånt...där får man rimmande tips:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 Tack ramjam jag behövde meed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 2 September 2006 Rapport Dela Skrivet 2 September 2006 alla svar finns ju i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.