MMX Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 var ladar man ner Paintshop eller paint shop pro eller något liknande är det gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Varför skriver du de i de hära forumet för? _^_ Förresten får man en varning ifall man håller på så här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TranceMaster Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Det kostar runt 5000kr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Förresten får man en varning ifall man håller på så här Varför skulle man få en varning för att fråga det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Paint shop pro fins i demo version, men det finns ett fritt(änu mer än gratis altså) bild behandligs program som heter The Gimp. Men här snakar man saker som rör poäng(tjänster, tävlingar mm). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 11 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 Jag hittade inget annat ämne för den här frågan, och eftersom jag läste i det här ämnet att det va dom 2 programmen man andvänder för att göra avatarer! därför skrev jag i detta ämne! men SORRY om jag har gjort någe fel ra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 mm, det finns måånga olika vinklar att se det ifrån..du kunde ha lagt detta i pc eller mac forumet för man gör bildena på datorn.. men det e väl ok.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 11 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2004 http://www.download.com/Paint-Shop-Pro/300...tml?tag=lst-0-2 Paint Shop Pro 8.0 demo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Paint shop pro fins i demo version, men det finns ett fritt(änu mer än gratis altså) bild behandligs program som heter The Gimp. Men här snakar man saker som rör poäng(tjänster, tävlingar mm). bara så du vet så snackar man inte alls saker som rör poäng tjänster, tävlingar mm i detta forum utan allt som har med dator att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 (redigerat) Såg du tråden i pc? Den låg i poäng först. Redigerat 12 Juli 2004 av henke37 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 12 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Såg du tråden i pc? Den låg i poäng först. oh,sorry isf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 12 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2004 Okey nu behöver jag inge mer hjälp eftersom jag håller på att ladda ner en test5 variation av det nu! TACK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg